JAK TO PÉCT S GRAFIKEM A ZBYTEČNĚ MU NEZAVAŘIT

Zveme vás na návštěvu restaurace, s jejíž pomocí si ukážeme, jak to chodí u grafiků.

Proč?

Také kreativec má jednu kuchyň a plno různých objednávek najednou. Také on nemůže vařit z vody a potřebuje přesnou objednávku. Také on připravuje něco, pro co je třeba cit, zkušenost. Něco, co je vždy hodnoceno subjektivně, na základě osobních preferencí.

Praktické desatero o klientech z pohledu grafiků nabízí rady a tipy pro oboustranně prospěšný vztah, naplněný zdařilými projekty. Příměrem k prostředí restaurace nahlíží na tento vztah novým a snad i názornějším pohledem, než klasické marketingové příručky.

Komu je e-book určen?

Možná jste poprvé v situaci, kdy potřebujete využít služby profesionálních grafiků v marketingu – a nevíte, jak na ně. Provedeme vás celým projektem od zadání a předání podkladů přes timing a stanovení ceny až po hodnocení výstupů a připomínkování.

Možná s kreativci už dávno spolupracujete – ale pořád mezi vámi cosi drhne. Řekneme vám na rovinu, co se vám oni možná zdráhají říci, aby o vás nepřišli. A možná jste spíš na druhé straně té divoké řeky, zvané marketingová komunikace – a máte pocit, že vaši klienti vůbec neví, která bije. Náš e-book vám pomůže ujasnit si, co od nich žádat, a dá vám plno formulací a příkladů, na kterých klientům vysvětlit svoji situaci.

Ing. Zdeněk Blažek, MBA

Konzultant strategického marketingu, marketér roku 2015

Deset bodů, které vám změní život. Ano, doslova. Pro marketéry je grafik jednou z nejdůležitějších osob profesního života. A vědět jak tento vztah řídit, aby klapal a byl extrémně efektivní je snem každého, kdo se v branži marketingu hodlá usadit a měnit svět. Bez grafika a jeho práce to prostě nejde. Za mě jedna z nejhodnotnějších publikací v marketingu na českém trhu, která si zaslouží poličku v knihkupectví.

Jakub Pacanda

Community Builder BUZZWORDS CZ/SK

Obsah a myšlenky v této knize, mi přinesly nový pohled na práci (nejen) s grafikem. Získal jsem i spousty inspirace do vlastního podnikání. Jsem přesvědčen, že rady, které kniha nabízí, jsou uplatnitelné téměř pro kteroukoli externí spolupráci či práci s profesionály. V neposlední řadě oceňuji i formu poutavého ztvárnění.